Hoe formuleert u een Wwft risicobeleid en welke onderdelen dient u op te nemen in dat beleid
Hoe maakt u een risicobeleid?
De risico’s in kaart brengen is een cruciaal onderdeel van een Customer Due Diligence onderzoek. De Wwft wilt dat u rekening systematisch de risico’s in kaart brengt.
Whitepaper
In deze whitepaper vindt u alle informatie en tools voor het maken van een risicobeleid voor uw kantoor.
Laat hierboven uw e-mailadres achter om deze whitepaper te downloaden. Uw e-mailadres kan mogelijk in de toekomst gebruiken voor relevante aanbiedingen.
Het risicobeleid geeft aan:
Op welke risico's u de cliënt toetst;
Hoe cliënten worden gecategoriseerd op risiconiveau;
Wat de vervolg stappen zijn o.b.v. het risiconiveau.
Vul hier uw gegevens in en download gratis de Wwft whitepaper
De producten van Customer Diligence
Copyright @ 2021 Customer Diligence B.V.